سوالات متداول

سوالات متداول

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمان مناسب به دست مشتریان خود برساند و خدمات پس از فروش پاسخگویی داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که صنایع روشنایی کلاسیک سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.
در صورتی که سوال خود را در بخش سوالات متداول یافت نکردید, با ما در تماس باشید  09099632425

تفاوت بدنه رنگ طلایی و آبکاری طلایی چیست؟
لوستر های صنایع روشنایی کلاسیک در شیش رنگ بندی سفید, مشکی, رنگ طلایی, آبکاری طلایی,آبکاری سیلور و آبکاری رزگلد موجود میباشند.
برای رنگ بدنه های سفید,مشکی و طلایی از رنگ کوره ای الکترواستاتیک که رنگ پس از پاشش بر سطح لوستر داخل کوره رفته. و حرارت سخت و یکپارچه تا دمای ۲۵۰درجه انجام میشود و قطعه ی رنگ شده بسیار سخت و یکپارچه رنگ آمیزی میشود. و رنگ آن نیز مات  میباشد.
و برای رنگ بدنه های آبکاری نیز از آبکاری فورتیک استفاده میکنیم که پوشش مقاومت بالایی  در برابر خوردگی شیمیایی و هوای مرطوب دارد. همچنین ظاهری براق و جیوه ای نیز دارند.
نور لوستر ها چه رنگی است؟
تمامی لوستر ها نور چهار حالته (آفتابی, مهتابی, ترکیبی, حالت شب)دارند و شما میتوانید به راحتی لوستر را هم با ریموت کنترل و هم تلفن همراه خود کانکت کنید و نور لوستر را تغییر دهید,َ شدت نور لوستر را کم و زیاد کنید, به لوستر تایمر دهید و آن را با تلفن همراه خاموش وروشن نمایید.



خودمان میتوانیم لوستر ها را نصب کنیم, یا حتما نیاز به نصاب است؟
با کمی آشنایی برقی و داشتن دریل, نردبان و چسب برق به احتمال زیاد می توانید نصب را به تنهایی انجام دهید. پس بروید دنبالش! تصویر راهنمای نصب را برایتان قرار داده ایم. اما اگر به هر دلیل نیاز به نصاب دارید, نصاب لوستر با آگاهی از تمامی جزییات می تواند در کمترین زمان لوستر را با سلیقه ی شما نصب کند.
شماره نصاب: 09127913372
چگونه میتوانیم از سایت خرید داشته باشیم ؟
مشتریان سفارش و خرید محصولات را به 3 صورت زیر میتوانند انجام دهند :
سفارش به صورت آنلاین :مشتریان میتوانند محصولات مورد نظر خود را از طریق سبد کالای محصولات انتخاب کرده و با درج اطلاعات و مشخصات دقیق خود آن را ثبت نمایند
  سفارش به صورت تلفنی :مشتریان عزیز میتوانند محصولات و کدهای مد نظر خود را از طریق تماس تلفنی ثبت نمایند.
سفارش از طریق اینستاگرام :مشتریان عزیز با مراجعه به اینستاگرام دفتر که لینک آن در بالای صفحه اصلی سایت قرار گرفته است میتوانند از همکاران فروش در خرید محصولات مشاوره گرفته و محصول مد نظر خود را سفارش دهند .
آیا محصولات ضمانت دارند و این ضمانت شامل چه بخش های میشود ؟
بله – تمامی محصولات صنایع روشنایی کلاسیک شامل یک سال ضمانت تعویض بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.
آیا تضمینی برای سلامت اجناس ارسالی به شهرستان وجود دارد؟
تمامی محصولات از طریق تیپاکس یا باربری های تحت قرار داد با شرکت بصورت بیمه شده برای مشتریان ارسال میگردند .شایان ذکر است تمامی محصولات صنایع روشنایی کلاسیک شامل یک سال ضمانت تعویض و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.درصورتی که اجناس ارسالی در طول مسیر به هر دلیلی آسیب دیده باشند و حباب های آن دچار شکست شده باشند ، مجدد برای مشتری ارسال میگردد و هزینه این جابجایی بصورت کامل با شرکت میباشد.
آیا میشود محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و حضوری خرید کنیم ؟
بله –مشتریان عزیز برای مشاهده محصولات مد نظر خود میتوانند با فروشگاه بصورت تلفنی هماهنگی کرده و در صورت نصب محصول مورد نظرشان داخل فروشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و محصول را از نزدیک ببینند و سفارش دهند .
سفارش چگونه ارسال می‌شود؟ و هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
ارسال کالا در تهران توسط پیک و استان های دیگر از طریق تیپاکس یا باربری انجام می‌پذیرد.
در حال حاضر برای سبد خرید بالای 500 هزار تومان ارسال رایگان است. در غیر این صورت، طبق تعرفه تیپاکس یا باربری به صورت پسکرایه خواهد بود.
چگونه می‌توانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
جهت اطلاع از وضعیت سفارش خود با شماره‌ 09039632425 تماس حاصل فرمایید.
چگونه میتوانم ویدیو محصولات را مشاهده کنم؟
داخل پیج ما در اینستاگرام و کانال تلگرام ما تمامی ویدیو ها موجود هستند.